A napokban tartották meg a régió egyik legnagyobb divateseményét, a Budapest Central European Fashion Week-et (BCEFW) a Várkert Bazárban. A szervezők legnagyobb örömére a 2019 / 20 – as őszi-téli kollekciókra minden eddiginél nagyobb volt a hazai és a nemzetközi érdeklődés. Az olasz szakemberek mellett Budapesten járt a divatvilágot kritikus szemmel illető Diet Prada, a Vogue magazin több külföldi munkatársa, a nagy divatfővárosok bemutatóinak első sorából ismert japán Amiaya ikrek illetve New Yorkból érkezett a Fashionista.com újságírója és egy neves márkatanácsadó is.
Bemutatta legújabb kollekcióját többek között az a nyolc magyar márka – az Abodi, az Artista, a Celeni, a Cukovy, az Elysian, a Je Suis Belle, a Tomcsányi és a Zsigmond Dóra menswear – akik részt vesznek az olasz divatkamara mentorprogramjában és a milánói divathéten is prezentáltak februárban.
De bemutatott több más népszerű magyar és régiós márka is, akik szerint a nemzetközi trendekhez hasonlóan a következő hűvös szezonban menő lesz a ruhával vagy szoknyával kombinált a nadrág, a zakó, a kockás minta, a feltűnő vállmegoldások illetve a bőr egy kis grunge -al, disco stílussal és minimalizmussal keverve. A vezető színek várhatóan a fekete, a fehér, a bézs, a piros és a kék különféle árnyalatai lesznek.
Nincs hozzászólás